Etsitkö seuraa, missä pelata jalkapalloa? Pitäjänmäen Tarmon mukaan pääset helposti ja harjoituksemme ovat pääsääntöisesti läntisen suurpiirin alueella (Konala, Pitäjänmäki ja Pajamäki, Pirkkola, Laajasuo).

Uusi junioripelaaja, näin pääset mukaan PiTa:n toimintaan:

Etsi alla olevasta listasta oikea ikäluokka ja klikkaamalla linkkiä pääset kyseisen joukkueen omille sivuille, josta löydät joukkueen yhteystiedot "toimihenkilöt"-kohdasta.
Poikajoukkueet:

Tyttöjoukkueet:
2014-2016
2012-2013
2010-2011

Joukkueiden harjoituksiin saa tulla veloituksetta kokeilemaan. Kuukauden ajan saa kokeilla ilman sitoutumista ja maksuja joukkueen mukana. Ota siis yhteyttä oman ikäluokan joukkueenjohtajaan ja sovi asiasta tarkemmin.

Huomioithan, että pelaajaa ei ole vakuutettu joukkueen toiminnassa, mikäli hänellä ei ole pelipassia ja vakuutusta https://fin.ma.services/ tai omaa vakuutusta. Peleihin ei saa osallistua ilman voimassaolevaa pelipassia ja vakuutusta.

Pelaajan omasta vakuutuksesta on toimitettava joukkueenjohtajalle todistus (pelaajalla on oma voimassa oleva tapaturmavakuutus, joka korvaa jalkapallon ja futsalin kilpailutoiminnan, harjoittelutoiminnan ja niihin liittyvien matkojen yhteydessä sattuneet tapaturmat kotimaassa ja ulkomailla pelipassin voimassaoloajan 1.1.–31.12. välisenä aikana). Seura tai joukkue ei vakuuta pelaajaa kokeiluaikana.

Harrastamisen hinta:

Seuran toimintamaksu 2024 (sis jäsenmaksun) on 95€/pelaaja/vuosi 1.1-30.6 liittyneille/mukana olleille.
1.7 jälkeen liittyneille uusille pelaajille 45€.

Joukkueiden toimintamaksut, yleisesti 40-60€ kuukaudessa / pelaaja. Tarkista joukkueenjohtajalta

Palloliiton pelipassin riippuu pelaajan iästä, lisätietoa Palloliiton sivuilta.

Vakuutus on lapsille ja nuorille pakollinen, aikuisille vapaaehtoinen (2004 syntyneille aikuisille kuitenkin pakollinen). Lisätietoa vakuutuksen hinnasta ja sisällöstä Palloliiton sivuilta.

Edellä mainittujen lisäksi kustannuksia syntyy varusteista. Niistä lisätietoa joukkueenjohtajalta ja Seurashop.fi sivustolta.

Uusi aikuispelaaja:

Mikäli olet kiinnostunut liittymään johonkin PiTa:n aikuisjoukkueeseen, ota yhteyttä joukkueenjohtajaan ja kysy tarkemmin.
Seuraavassa linkit joukkueiden sivuille, joissa "toimihenkilöt"-kohdasta löydät joukkueen yhteystiedot.

PiTa (miehet jalkapallo kutonen, miehet futsal nelonen ja futsal vitonen)
Goaldiggers (naiset jalkapallo harraste kakkonen, naiset futsal kolmonen)