Lomake sulkeutuu 22.07.2024 12.00

Tervetuloa mukaan viettämään kesän parasta viikkoa!

Pitäjänmäen Tarmon kesäleiri on kaikille 8-14 vuotiaille tytöille ja pojille avoin perinteinen, toiminnantäyteinen kesäleiri. Leiri järjestetään leirisaarella Bengtsårissa Hankoniemen pohjoispuolella. Ohjelmassa on seikkailua, toimintaa ja kivaa tekemistä koko viikoksi - luvassa on pelailua ja seikkailuja, askartelua, kilpailuja, urheilua, jalkapalloa, lipunryöstöä, uimista, vesileikkejä, kanotointia, kalastusta, iltanuotioita ja paljon, paljon muuta. Majoitus tapahtuu 2-4 hengen teltoissa leirialueella.

Leirille lähdetään yhteiskuljetuksella Pitäjänmäen urheilukentältä maanantaiaamuna noin kello 8. Leiriläiset palautetaan väsyneinä mutta onnellisina samaan paikkaan sunnuntaina päivällä.

Leirimaksu on 200 e, PiTan jäseniltä 190 e. Sisarusalennus on 25 e, eli jos teiltä lähtee leirille useampi lapsi, saatte seuraavista lapsista 25 e alennusta kustakin. Hinta sisältää kaksi lämmintä ateriaa päivässä, aamu-, väli-, ja iltapalat, kuljetukset sekä vakuutukset.

Leirille ilmoittautuminen vahvistetaan maksamalla leirimaksu kahden viikon kuluessa. Maksutiedot tulevat vahvistusviestissä sähköpostitse. Leirin peruutus on 31.5. saakka maksuton. Tämän päivämäärän jälkeen voimme palauttaa leirimaksusta puolet. Mikäli leirin alkuun on alle 2 viikkoa (14 vrk), voi leirimaksusta saada palautusta vain äkillisessä sairastapauksessa lääkärintodistuksella. Peruutus tulee silloinkin tehdä ennen leirin alkua. Peruutus tehdään sähköpostitse osoitteeseen pitanleiri@gmail.com.

Leirikirje lähetään kaikille leiriläisille sähköpostitse huoltajan sähköpostiosoitteeseen noin kolme viikkoa ennen leirin alkua. Sen mukana tulee mm. varustelista ja tarkemmat ohjeet leirille lähtöä varten.

Huom: kiireetön yhteydenpito tapahtuu ensisijaisesti sähköpostitse. Meillä on tiedotettavaa sekä ennen leiriä että sen jälkeen, joten tarkistathan että sähköpostisi on kirjoitettu oikein ja että käytät sähköpostiosoitetta josta sinut tavoittaa myös kesällä!